Tilbake?

Hei og hopp!

Sier vi takk for sist? Det har vært omtrent tre år siden mitt siste blogginnlegg, og plutselig hadde jeg helt slutta, uten å ha noen tanke om å gjøre det.  Oh well.

Hva har skjedd med meg mellom 7.7.2012 og 31.5.2015? I’m ashamed to say; very little. Jeg har lest noen bøker, påbegynt en haug med kreative prosjekter, fullført noen av dem, slengt ut en masse penger for å kjøpe meg en tipptopp leilighet og… ja, that’s about it. Skifta jobb og flytta nærmere familien. Fått et tantebarn til som jeg er stor fan av. Hun har rødt hår og er dritkul. Men stakkaren får stadig høre at hun ligner på supertanta si (aka meg), and that’s gotta suck 😉

Hvorfor tilbake, spør du? Kan du ikke bare holde kjeft om de derre bøkene dine, sier du? Fortvil ikke, planen, (så langt som det faktisk eksisterer en , which, I can totz tell you, it doesn’t) er ikke noe stort comeback og velkommen inn i livet mitt der absolutt ingenting skjer, men jeg likevel klarer å skrive et sjusiders blogginnlegg om det. Nopes. You’re welcome.

Planen er basically at jeg trenger et sted å slenge ut bilder av de derre kreative tinga jeg makker med når jeg ikke leser de derre bøkene. Although, thanks to audiobooks, I sometimes do both at the same freaking time! I know, awesomeness is the word you’re looking for.

Så her er bilde nr. 1 i comebacket mitt: I painted my bathroom door. And yes, my motto is still imperfection is totz underrated. I had to mix the color myself because the people at the store just stared at me like I was the freak in that scenario when I asked them for the color TARDIS blue. Oh, what is the world coming to? Anyway. Check out my door.

20150529_191750

Legg igjen en kommentar

